Oferujemy Państwu sprzedaż autobusów marki Setra w trzech segmentach: TopClass, ComfortClass oraz MultiClass.
Setra to najnowocześniejsza technologia, bezkonkurencyjny standard komfortu i designu, połączone zawsze w indywidualnie dobrany pakiet.
Nasi fachowcy to najlepsi serwisanci w branży. Dzięki licznym szkoleniom oraz ciągłej praktyce nasza kadra znajdzie rozwiązanie dla wszelkich problemów technicznych związanych z naprawą i obsługą autokarów marki Setra i MercedesBenz.
Bus-Service to synonim doskonałej obsługi w najlepszym wydaniu. Jesteśmy autoryzowanym serwisem OmniPlus dla autobusów Setra i MercedesBenz.
Proponujemy Państwu sprzedaż części zamiennych dla serwisowanych przez nas autobusów oraz ekspresową wysyłkę zakupionych produktów.
Bus-Service, to także jedyny przedstawiciel w Polsce produktów firmy Linnig - Kendrion dla pojazdów użytkowych.

Jakie części blachy najczęściej wymagają wymiany w autobusach?

żółty autobus

 

Zaniedbywanie napraw i przeglądów autobusów jest wyjątkowo niebezpieczne. Jeśli dojdzie do awarii w czasie drogi, może być wielu poszkodowanych. Najszybciej w autobusach zużywają się części mechaniczne często eksploatowane takie jak sprzęgło, retarder oraz elementy klimatyzacji. Również często pojawiają się w autobusach problemy blacharskie. Na pojazdach pojawiają się odpryski lakieru, zarysowania oraz rdza. Rzadziej można zaobserwować wgniecenia po stłuczkach.

Kiedy części blachy wymagają wymiany?

Naprawy blacharskie autobusów obejmują szpachlowanie, szlifowanie i położenie nowej warstwy lakieru, jednak większe uszkodzenia oraz wgniecenia po stłuczkach wymagają zazwyczaj wymiany części blachy na nowe. Uszkodzenia po kolizjach mogą zdarzyć się w niemal każdej części blachy autobusowej, tymczasem korozja często dotyka progów lub oblachowania bocznego. Części te są najbardziej narażone na kontakt z wodą i zabrudzeniami leżącymi na drogach.

Gdzie wymienić uszkodzone części blachy?

Naprawy blacharskie autobusów wykonują profesjonalne serwisy autobusowe. Posiadają one specjalne hale obsługowo-naprawcza z odpowiednio wyposażonymi stanowiskami diagnostyczno-naprawczymi, na których możliwe jest przeprowadzenie napraw pod kątem mechanicznym, blacharskim i lakierniczym. Serwisy wykorzystują najnowsze technologie i specjalistyczne narzędzia oraz oryginalne części zamienne, ewentualnie sprowadzają potrzebne części w krótkich terminach. Dzięki temu możliwe są kompleksowe rekonstrukcje kratownicy, odtworzenie elementów poszycia lub wstawienie nowych, gdy nie nadają się już do naprawy. Naprawy blacharskie powinny być wykonywane w oparciu o dokumentację serwisową pojazdów.