Oferujemy Państwu sprzedaż autobusów marki Setra w trzech segmentach: TopClass, ComfortClass oraz MultiClass.
Setra to najnowocześniejsza technologia, bezkonkurencyjny standard komfortu i designu, połączone zawsze w indywidualnie dobrany pakiet.
Nasi fachowcy to najlepsi serwisanci w branży. Dzięki licznym szkoleniom oraz ciągłej praktyce nasza kadra znajdzie rozwiązanie dla wszelkich problemów technicznych związanych z naprawą i obsługą autokarów marki Setra i MercedesBenz.
Bus-Service to synonim doskonałej obsługi w najlepszym wydaniu. Jesteśmy autoryzowanym serwisem OmniPlus dla autobusów Setra i MercedesBenz.
Proponujemy Państwu sprzedaż części zamiennych dla serwisowanych przez nas autobusów oraz ekspresową wysyłkę zakupionych produktów.
Bus-Service, to także jedyny przedstawiciel w Polsce produktów firmy Linnig - Kendrion dla pojazdów użytkowych.

Profesjonalne naprawy lakiernicze autobusów

 

Profesjonalny serwis

Naprawy lakiernicze autobusów są czasochłonne i pracochłonne. Najlepiej skorzystać z pomocy właściwej firmy, która specjalizuje się w serwisie i naprawach autobusów. Robienie napraw na własną rękę może okazać się finalnie jeszcze bardziej kosztowne, a efekty niezadowalające. Naprawa lakiernicza autobusów powinna być przeprowadzona przez fachowców. Dzięki temu uda się uniknąć nieprawidłowego przygotowania powierzchni do lakierowania lub jej nieprecyzyjnego wypolerowania. Profesjonalne serwisy dysponują odpowiednio dużą lakiernią. Oferują zazwyczaj malowanie całych nadwozi autobusów czy poszczególnych elementów, cieniowanie, całkowitą zmianę koloru czy rebranding. Naprawa jest objęta gwarancją.

Etapy lakierowania

Do lakierni często trafiają autobusy, na których pojawia się rdza. Jak wygląda najprostsza naprawa? Najpierw zaczyna się od drobnych zaprawek, by zabezpieczyć rdzawe plamy. Podczas szpachlowania powinno się opracować resztki nierówności tak, aby uzyskać gładką powierzchnię. Oryginalny kod lakieru sprawdza się po numerze unikatowym numerem identyfikacyjnym VIN (Vehicle Identification Number). Inaczej nazywa się go numerem nadwozia. Składa się z 18 liter i cyfr. Miejsce wykonania zaprawek pokrywa się odpowiednim preparatem podkładowym. Po tym czasie nakłada się lakier bazowy. Fachowcy używają do tego specjalnego pistoletu, podłączonego do kompresora. Po wyschnięciu lakieru całą powierzchnię trzeba wypolerować.